Hommage à Kieślowski
23-25 września 2011 roku
Miejsce festiwalu: Sokołowsko – KinoTeatr Zdrowie
Termin: 23-25 września 2011 roku
To festiwal filmowy zorganizowany dla uczczenia osoby i twórczości
Krzysztofa Kieślowskiego w 70. rocznicę urodzin i 15. rocznicę jego śmierci.
Objęty honorowym patronatem żony reżysera, Marii Kieślowskiej.
To interdyscyplinarne wydarzenie podczas którego będą miały miejsce:
- spotkania z wybitnymi twórcami
- projekcje filmowe
- wystawy
- przedstawienie teatralne
- akcje artystyczne
- koncert fortepianowy
ORGANIZATORZY:
PARTNERZY:
PROGRAM FESTIWALU:
- 23 września (piątek) – Na drodze od czystego dokumentu do kreacji i fabuły – pokaz filmów
dokumentalnych - 24 września (sobota) – Twórczość Fabularna – Krzysztof Kieślowski i inspiracje oraz oficjalna
Gala festiwalu – fortepianowy koncert specjalny - 25 września (niedziela) – „Konfrontacje” – pokazy filmów Krzysztofa Kieślowskiego oraz dzieł
inspirowanych twórczością Reżysera
Dzień1 |
Dzień2 |
Dzień3 |
Zaprezentowanie filmów dokumentalnych Krzysztofa Kieślowskiego. Seminarium i wykłady panelistów, omówienie kolejnych projekcji. Spektakl teatralny pt. PLUS ULTRA w reżyserii Marcina Bortkiewicza i w wykonaniu Teatru Ecce Homo. |
Prezentacja filmów fabularnych Krzysztofa Kieślowskiego oraz dzieł filmowych inspirowanych jego twórczością. Wykłady oraz dyskusje z publicznością. Gala specjalna zakończona koncertem fotrepianowym Wasilewski TRIO, adaptującego dzieła muzyczne autorstwa Zbigniewa Preisnera. Wspomnienia i twórcze komentarze. |
Prezentacja filmów pełnometrażowych Krzysztofa Kieślowskiego oraz filmów innych autorów inspirowanych Jego twórczością. Prezentacja filmów z cyklu „Dekalog po dekalogu” oraz filmy z cyklu „Dekalog 89+”. |
GOŚCIE SPECJALNI FESTIWALU:
|
|
|
MEDIA
MARKETINGOWY POTENCJAŁ
PROJEKTU HOMMAGE Ά KIEŚLOWSKI
Promocja FIRMY zgodnie ze strategią Społecznej Odpowiedzialności Biznesu:
Zaangażowanie w prestiżowy festiwal dedykowany pamięci wybitnego reżysera,
Krzysztofa Kieślowskiego
- Zbudowanie dobrych relacji pomiędzy marką firmy a Kulturą filmową
- Promocja marki firmy w środowisku ludzi kultury
Budowanie prestiżu marki - pozycjonowanie jako firma :
- Przyczyniająca się do wzrostu społecznej świadomości kulturowej i artystycznej
- Aktywnie biorąca udział w życiu społecznym i kulturalnym
Budowanie prestiżu marki – pozycjonowanie jako Mecenas Kultury:
- Udział w tworzeniu przestrzeni działań na polu kultury rozpoznawalnych poza granicami
- Polski
- Dbałość o zachowanie pamięci o polskich wybitnych twórcach, takich jak Kszysztof
- Kieślowski
- Poszerzenie ogólnopolskiej oferty kulturalnej
KAMPANIA PROMOCYJNA FESTIWALU ROZPOCZYNA SIĘ W CZERWCU 2011
Materiały promocyjne:
- Zaproszenia – pocztówki – 3. 000 szt.
- Program festiwalu – 3. 500 szt.
- Plakaty B1 – 500 szt.
- Bilety wstępu – 2. 000 szt.
- Torby reklamowe – 500 szt.
Druki dystrybuowane będą na terenie całej polski:
- Warszawa
- Wrocław
- Łódź
- Katowice
- Wałbrzych
- Mieroszów
Informacje dostępne będą w najważniejszych ośrodkach kulturalnych:
- Kina
- Teatry
- Instytucje filmowe
- Uczelnie
Informacje w mediach: regionalnych, ogólnopolskich oraz międzynarodowych
CELE PROJEKTU:
- Ochrona, zachowanie i popularyzacja twórczości Krzysztofa Kieślowskiego
- Umożliwienie spotkania się w Sokołowsku przyjaciół i współpracowników reżysera, a także
- studentów i publiczności w 15. rocznicę śmierci reżysera
- Promocja uznanej na całym świecie polskiej kinematografii, a także wspieranie twórców
- filmowych młodego pokolenia
- Aktywizacja społeczności lokalnej, szczególnie młodzieży, z terenów o wysokim bezrobociu
- oraz utrudnionym dostępie do kultury
- Poszerzenie oferty kulturalnej Dolnego Śląska o prestiżowe wydarzenie, które odegra
- ogromną rolę w promocji regionu
- Stworzenie wyjątkowej oferty promocyjnej dla mecenasów i sponsorów projektu
OFERTA SPONSORSKA
• Pula zaproszeń (3 szt.) na uroczyste otwarcie festiwalu – oficjalna Gala z udziałem
zaproszonych gości, recitalem Jerzego Stuhra oraz koncertem specjalnym
• Pula zaproszeń (3 szt.) na wydarzenia programowe festiwalu
• Oficjalne podziękowania dla FIRMY – podczas uroczystego otwarcia festiwalu
• Forma prezentacji oferty FIRMY (logo) podczas otwarcia festiwalu w wyznaczonej przestrzeni
dla mecenasa projektu, w postaci: druki promocyjne, stand lub baner (do ustalenia
indywidualnego)
• Wyeksponowanie nazwy FIRMY w formie pisemnej lub logotypu, z zaznaczeniem tytuły
„SPONSOR FESTIWALU” na telebimie umieszczonym w przestrzeni publicznej Sokołowska
• Wyeksponowanie nazwy FIRMY w formie logotypu wraz z przysługującym jej tytułem
„SPONSOR FESTIWALU” na:
• Zaproszeniach drukowanych
• Programie festiwalu
• Plakacie promocyjnym towarzyszącym projektowi
• Biletach wstępu na wydarzenia programowe
• Stronie internetowej www.sokolowsko.org, www.insitu.pl
Propozycja ceny pełnego pakietu 8000 -10 000 zł (do negocjacji)
FUNDACJA SZTUKI WSPÓŁCZESNEJ IN SITU
Kontakt: Bożenna Biskupska +48 504 366 866
Iwona Pióro – Bończa +48 889 795 238,
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. www.sokolowsko.org
OFERTA dla zakupu AKREDYTACJI VIP – „BILET”
• Zaproszenie / Akredytacja na uroczyste otwarcie festiwalu 24 września – SOBOTA – oficjalna
Gala z udziałem zaproszonych gości, recitalem Jerzego Stuhra, Zbigniewa Zamachowskigo oraz
koncertem specjalnym
Wyeksponowanie nazwy FIRMY w formie logotypu na:
• Zaproszeniach, Akredytacjach, Programie festiwalu
• Plakacie promocyjnym towarzyszącym projektowi, Biletach wstępu na wydarzenia programowe
• Stronie internetowej www.sokolowsko.org, www.insitu.pl, www.sokolowsko.pl
•Cena AKREDYTACJI – 300 zł
FUNDACJA SZTUKI WSPÓŁCZESNEJ IN SITU Kontakt: Bożenna Biskupska +48 504 366 866 Iwona Pióro – Bończa +48 889 795 238, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. www.sokolowsko.org |